Kod | 52-NPZM23 |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Nauk Społecznych |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 13 |
Limit miejsc | 25 |
Czas trwania | 1 rok (2 semestry) |
Adres komisji rekrutacyjnej | Wydział Nauk Społecznych ul. Bankowa 11, pokój 7 40-007 Katowice |
Godziny otwarcia sekretariatu | 8:00 15:30 |
Adres WWW | https://www.studiapodyplomowe.us.edu.pl/doskonalace-studia-podyplomowe-zarzadzanie-marka-zarzadzanie-marka-pracodawcy-zarzadzanie-marka-osobista/ |
Wymagany dokument |
Charakterystyka studiów
Cel studiów
Celem kształcenia jest dostarczenie na rynek profesjonalnych brand managerów oraz doradców ds. wizerunku, którzy potrafią stworzyć i wdrożyć strategię wizerunkową marki firmy i osoby. Studia dostarczają kumulację wiedzy dotyczącą zarządzania marką, zarządzania marką pracodawcy, zarządzania marką osobistą.
Opis studiów
W roku akademickim 2024/2025 studia będą prowadzone w formie stacjonarnej (grupa 1) i w formie online (grupa 2).
Zapraszamy na pierwsze w regionie studia podyplomowe, które łączą aż trzy obszary tematyczne: zarządzanie marką, zarządzanie marką pracodawcy oraz zarządzane marką osobistą. Oferujemy zdobycie umiejętności z trzech obszarów celem zdobycia całościowego podejścia w zarządzaniu marką, w którym ważny jest także wizerunek zarządu wyższego, jak i niższego szczebla oraz pracowników, szczególnie tych, którzy mają kontakt z klientami (B2C) oraz kontrahentami (B2B), a także wizerunek pracodawcy. Nowoczesne technologie informacyjne oraz popularne social media wręcz wymuszają obecnie wykorzystywanie narzędzi content marketingu do zarządzania wizerunkiem marki, marki pracodawcy i marki osoby. Postęp w rozwoju tej sfery marketingu powoduje, że jakość i strategia tworzonego wizerunku i sposoby promocji marki stają się niezwykle istotne, ponieważ mają wpływ na pozycjonowanie marki oraz na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Sylwetka absolwenta
Uczestnicy są przygotowywani do pełnienia średnich i wyższych funkcji zarządczych w organizacji, na stanowisku Brand Managera i stanowiskach pokrewnych: Assistant Brand Manager, Junior/Senior Brand Manager, Category (Brand) Manager, CMO - Chief Marketing Officer, CEO - Chief Executive Officer, Brand Designer, Social Media Manager, Content Designer, Specjalista ds. Personal Brandingu, Kierownika ds. Zarządzania Marką, Kierownika Marki, Menedżera ds. marki, Opiekuna Marki, Konsultanta Strategicznego, Specjalisty
ds. zarządzania marką, Doradcy ds. wizerunku, Specjalisty ds. zarządzania marką osobistą, Rzecznika prasowego, Kierownika ds. marketingu, Dyrektora ds. marketingu, Dyrektora zarządzającego, a także do prowadzenia własnej działalności gospodarczej i kreowania marki osobistej.
Program studiów
Proponujemy unikatową ofertę studiów zawierającą wykształcenie specjalistów w trzech obszarach tematycznych – zarządzanie marką, zarządzanie marką pracodawcy i zarządzane marką osobistą. Połączenie trzech obszarów tematycznych z zakresu zarządzania marką daje podejście całościowe, które daje profesjonalne zarządzanie marką pod kątem marki, pracodawcy oraz pracowników.
W trakcie praktycznych zajęć, warsztatów i treningów nauczymy, jak profesjonalnie zarządzać marką w trzech obszarach tematycznych.
Wykładowcy
Kadrę dydaktyczną tworzą wykładowcy Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz praktycy ds. zarządzania marką, strategii komunikacji marki, komunikacji kryzysowej marki, content marketingu, marketingu STP, kreowania wizerunku medialnego, projektowania kampanii promocyjnych i wizerunkowych marki, storytellingu, doradztwa wizerunkowego, savoir-vivre, employer brandingu i personal brandingu. Wśród wykładowców znajdują się:
- Paweł Tkaczyk - strateg marki. Od dwudziestu lat pomaga małym i dużym firmom w zdobywaniu rynków. Pracuje z firmami takimi jak: SONY, HBO, Orange czy startupy takie jak LiveChat czy Brand24. Poza doradzaniem firmom, napisał trzy książki. „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku, „Grywalizacja” zajęła pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress a „Narratologia” zdobyła wyróżnienie za najlepszą książkę dla trenerów.
- Piotr Dembiński – Posiada prawie 15 letnie doświadczenie w Public Relations, zdobyte we współpracy zarówno z polskimi jak i zagranicznymi firmami z takich branż jak: automotive, energetyka, nieruchomości, budownictwo i przemysł ciężki. W ciągu ostatniej dekady prowadził projekty, tworzył strategie komunikacji i działania z zakresu rzecznictwa, które zostały nagrodzone (trzykrotnie) nagrodami „Złote Spinacze” przyznawanymi przez Polskie Stowarzyszenie Firm Public Relations, najważniejsza nagroda branży PR w kraju (w tym nagroda 2015 za najlepszą kampanię komunikacji wewnętrznej dla Nexteer Automotive Europe). Współpracował z takimi markami jak Nexteer Automotive (dawniej Delphi), Saint Gobain, Tauron czy Valeo. Posiada umiejętności w zakresie pracy z mediami, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania kryzysowego, co daje mi możliwość kompleksowego spojrzenia na działania komunikacyjne w różnych branżach. Od kilku lat aktywny członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Ponadto posiada doświadczenie w działalności Public Affairs - jest członkiem komisji rewizyjnej Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego oraz grupy Governmental Affairs przy stowarzyszeniu CLEPA – największego stowarzyszenia dostawców motoryzacyjnych działającego przy Komisji Europejskiej w Brukseli. W latach 2012-2014 pełnił również funkcję general managera oddziału Polish Automotive PR – największej na świecie sieci niezależnych agencji PR profilowanych pod kątem międzynarodowych klientów motoryzacyjnych, działających dla takich marek jak: Bosch, Chevrolet, Continental, Ferrari i Valeo.
- Patryk Stępień – trener, coach, pedagog, a obecnie także doktorant UŚ. Absolwent studiów pedagogicznych, studiów na kierunku doradztwo filozoficzne i coaching, szkoły trenerów, a także licznych kursów i szkoleń. Od kilku lat projektuje i realizuje usługi szkoleniowe i coachingowe współpracując z firmami z sektorów MŚP, NGO oraz instytucjami oświatowymi. W ostatnich latach gościł na sali szkoleniowej stacjonarnej i wirtualnej ponad 2000 godzin pracując z różnymi grupami wiekowymi prowadząc szkolenia w obszarze doskonalenia kompetencji miękkich, storytellingu, metod pracy z grupą i projektowania usług szkoleniowych, a także w zakresie zarządzania. W praktyce trenerskiej stawia na tworzenie niezapomnianych doświadczeń szkoleniowych, które pozwalają uczestnikom uczyć się przez działanie. Storytelling traktuje jako szczególny obszar swojej specjalizacji trenerskiej. Jego zdaniem opowieść jest swego rodzaju doświadczeniem, które wspiera proces uczenia się. Storytelling to wyjątkowa i ponadczasowa kompetencja, dzięki której można zrealizować wiele celów, a przede wszystkim spotkać się z odbiorcą we wspólnej przestrzeni znaczeń. Jako coach specjalizuje się w obszarze life coachingu i coachingu kariery. Ponadto jest certyfikowanym trenerem gry coachingowej Podróż Bohatera®, a także autorem kart coachingowych Afirmacje.
- dr Katarzyna Juszczyk, Executive MBA. prof. UŚ – absolwentka studiów Executive MBA Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Autorka programu studiów podyplomowych LIDER – kreowanie przywództwa i rozwoju zawodowego oraz ich kierownik – studia prowadzone w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Specjalizuje się w sztuce wystąpień publicznych, komunikacji niewerbalnej, autopromocji i wizerunku w biznesie, treningu liderskim. Ukończyła szkolenie „Soft skills” w Uniwersytecie Wageningen w Holandii.
- Leszek Kazimierski – dyplomata oraz wykładowca w Katedrze Unesco na Uniwersytecie Jagiellońskim. Trener, doradca, menedżer projektów szkoleniowych i doradczych dla wielu znanych firm i korporacji. Autor fachowych artykułów i porad w czasopismach branżowych i popularnych periodykach oraz autor książek z zakresu sztuki wystąpień publicznych, savoir-vivre’u, protokołu dyplomatycznego i autoprezentacji.
- Izabela Orłowska – osobista stylistka, kreatorka wizerunku. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu kreowania wizerunku i stylizacji oraz dress codu. Dokonuje metamorfoz wizerunkowych kobiet i mężczyzn. Jest autorką fachowych artykułów w czasopismach i portalach internetowych. Występowała w programie: „Rodzaj Żeński” w Telewizji Polskiej, Program 3 Katowice. W swojej pracy kieruje się słowami Coco Chanel: „Moda przemija, styl pozostaje”.
- dr Małgorzata Kmak – dr nauk humanistycznych, politolog, nauczyciel, wykładowca, trener. Specjalistka z zakresu zarządzania emocjami i stresem. Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Jest autorką programów szkoleniowych, materiałów dydaktycznych i akademickich z zakresu rozwoju osobistego, motywacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania czasem. Jej pasją są ludzie a dydaktyka i jakość kształcenia stanowią obszar szczególnych zainteresowań.
- dr Grzegorz Gawron - doktor socjologii. Adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Autor i redaktor publikacji z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), społecznego zastosowania designu (Design for All, Universal Design), koprodukcji usług publicznych, produktywności osób starszych. Autor i konsultant regionalnych i lokalnych dokumentów strategicznych, głównie z zakresu polityki rozwojowej i społecznej. Ekspert Uniwersytetu Śląskiego ds. projektowania uniwersalnego (projekty: „DUO - Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą” i „UNIWERS-US. Kadra Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach dla projektowania uniwersalnego”). Ekspert Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej w zakresie wdrażania programów krajowych (ASOS, Senior +). Konsultant ds. starzenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz członek międzynarodowego zespołu badawczego przy WHO - Centre for Health Development in Kobe. Gościnny wykładowca: Kirikkale University (Turcja), Comenius University w Bratysławie (Słowacja), Abo Akademii University (Finlandia), Universidade do Porto (Portugalia). Kierownik i uczestnik projektów badawczych oraz prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych (m.in. w: Japonii, USA, Kanadzie, Brazylii, Grecji, Wielkiej Brytanii, Włoszech).
- Ewa Lipka - Zastępca naczelnika wydziału komunikacji społecznej UM Katowice. Komunikacja, PR i samorząd to dziedziny, z którymi jako praktyk związana jest od siedmiu lat, w tym 5 lat jako rzecznik prasowy miasta Katowice. Specjalistka w zakresie kreowania wizerunku medialnego oraz wykorzystania technik i narzędzi stosowanych celem ułatwienia pracy z mediami. Na zajęciach pokaże jak tworzyć content dla konkretnych grup odbiorców, jak trafić z przekazem do mediów branżowych, jak stworzyć komunikat, jak przygotować się do współpracy z mediami ogólnopolskim, czego oczekuje dziennikarz radiowy, telewizyjny, czy piszący dla portalu lub gazety. Ponadto poruszone zostaną kwestie etyki – lojalność wobec pracodawcy, a dobre relacje z mediami.
- dr Magdalena Piotrowska-Grot - absolwentka jednolitych studiów magisterskich i doktoranckich Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Śląskiego, doktor nauk humanistycznych. Koordynatorka Centrum Dydaktyki UŚ, absolwentka Szkoły Tutorów Collegium Wratislaviense, certyfikowana moderatoratorka „Design Thinking”, członkini zespołu realizującego projekt „Activating Students in Online Classes”. Autorka książek, artykułów naukowych i tekstów krytycznoliterackich, członkini Redakcji dwutygodnika „artPAPIER”. Zajmuje się poezją współczesną i innowacjami w dydaktyce.
- dr Sylwia Sojda – językoznawczyni, lektorka języka polskiego jako obcego, slawistka, tutorka. Akredytację tutorską zdobyła w Collegium Wratislaviense, uczestniczka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET, absolwentka studiów podyplomowych „LIDER- kreowanie przywództwa i rozwoju zawodowego” w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Z zamiłowaniem przekazuje wiedzę z zakresu kultury języka, w tym tę o poprawnym posługiwaniu się współczesną polszczyzną.
- prof. dr hab. Katarzyna Grzybczyk - radca prawny, mediator sądowy, arbiter Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych, pracownik Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Zajmuje się prawem własności intelektualnej oraz prawem reklamy, autorka licznych publikacji z tego zakresu, w tym monografii: „Twórczość internautów w świetle regulacji prawa autorskiego na przykładzie fanfiction”(2015), „Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej. Jak znani i sławni chronią swoje prawa” (2018), „Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej” (2020), „Skradziona kultura. Jak zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną” (2021), „Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej” (2022) oraz podręcznika „Ilustrowane prawo reklamy” (2020).
- dr Krystian Dudek - właściciel Instytutu PUBLICO. Doktor nauk humanistycznych (z wyróżnieniem) w zakresie komunikacji społecznej i PR (autor książki na temat kreowania wizerunku w mediach i relacji medialnych). Absolwent studiów MBA, studiów dziennikarskich oraz z zakresu psychologii zarządzania. Od 2020 związany z Akademią WSB, Pełnomocnik Rektor Akademii WSB ds. Strategii komunikacji i PR. Trener, doradca, wykładowca akademicki, konsultant, komentator i praktyk. Komentarze eksperckie m.in. dla TVP, TVN, TVN24, Polsatu, Polsatu News, TVP Info, Radia Zet, Radia RMF, Radia Katowice, TVS, Gazety Wyborczej, Newsweeka, Polityki, Dziennika Gazety Prawnej, Dziennika Zachodniego, Pulsu Biznesu, Gazety Finansowej, Bankier.pl, PRoto.pl, Home&Market, wirtualnemedia.pl, Onet.pl, WP.pl, portalsamorzadowy.pl, Forbes. Ekspert podczas telewizyjnych wieczorów wyborczych. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2015-2019), honorowy Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, były członek krajowej Rady Etyki PR. Wcześniej Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu. Dyplomowany trener biznesu (KSB MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie). Ma na koncie kilka tysięcy godzin szkoleniowych i dydaktycznych. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Prowadził wykłady na kilkudziesięciu uczelniach oraz dla kilkuset podmiotów rynkowych i publicznych. Szkoli i doradza z zakresu: budowy i realizacji strategii PR i marketingu, komunikacji w sytuacjach kryzysowych, relacji medialnych, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, marketingu politycznego, kreowania wizerunku osób publicznych, mowy ciała, autoprezentacji i wystąpień publicznych, technik motywacyjnych, procesu komunikowania zmiany, osobowości lidera, efektywnych działań w obszarze social mediów, komunikacji w sprzedaży, komunikacji z klientem / pacjentem, radzenia sobie w sytuacjach trudnych komunikacyjnie (kryzysy, konflikty, emocje, wywiad, agresywny rozmówca etc.). Wspierał liderów różnych branż w ogólnopolskich i międzynarodowych sytuacjach kryzysowych. Laureat Wyróżnienia Specjalnego LEW PR 2013 oraz nagrody branżowej PRoton 2014 w kategorii Nagroda Publiczności, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują. Laureat Plebiscytu Dziennika Zachodniego - Osobowość Biznesu 2019 w kategorii Biznes w województwie śląskim. Prowadził i konsultował kilkadziesiąt kampanii wyborczych w wyborach samorządowych, parlamentarnych i europejskich. Autor ogólnopolskiego projektu popularyzującego wiedzę z zakresu Public Relations – PRawdziwy PR. Odbył cztery staże w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Kancelarii Prezydenta RP, koncentrując się na analizie roli rzecznika prasowego w kreowaniu wizerunku rządu i Prezydenta. Autor programu studiów podyplomowych z zakresu komunikacji, PR, marketingu politycznego i organizacji wydarzeń specjalnych m.in. dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, GWSP. Były współpracownik mediów śląskich (Dziennik Zachodni, Trybuna Śląska). Redaktor naczelny i wydawca pism i magazynów nagradzanych w ogólnopolskich konkursach branżowych. Autor treści stron internetowych, scenariuszy spotów radiowych i telewizyjnych, kampanii promocyjnych firm i instytucji. Wybrane projekty PR i szkoleniowe zrealizowane dla: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach (funkcja rzecznika prasowego), Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach (funkcja rzecznika prasowego), Ministerstwo Obrony Narodowej, Żandarmeria Wojskowa, Izba Administracji Skarbowej, Dyrekcja Służby Więziennej, KGHM, Fiat Polska, LUX MED, Dębowe Tarasy, Okam Trzy Stawy, Stowarzyszenie Sędziów Polskich Iustitia, Grupa Górażdże, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Opolski Urząd Wojewódzki, Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody Mazowieckiego, Międzynarodowe Targi w Krakowie, Międzynarodowe Targi Poznańskie, PTK Holding S.A., Mazowiecki Inspektorat Weterynarii, Park Naukowo-Technologiczny w Łodzi, liczne jednostki samorządu terytorialnego, szkoły trenerów biznesu. Prowadzi także indywidualne sesje dla menadżerów wyższego szczebla oraz osób publicznych, posłów, senatorów, artystów.
- dr Joanna Mercik - dr nauk humanistycznych, historyczka i socjolożka specjalizująca się w reklamie i komunikacji społecznej. Wieloletnia stypendystka Uniwersytetu Śląskiego otrzymała dyplom Absolwenta Roku. Wykładowca akademicki, dydaktyk, certyfikowany tutor, szkoleniowiec z zakresu rozwoju osobistego i nowoczesnej edukacji, doradca w dziedzinie promocji i kreowania wizerunku. Adiunkt w Instytucie Historii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Prowadziła gościnie zajęcia z psychologii społecznej, reklamy i PR w Wyżej Szkole Mechatroniki w Katowicach oraz w Wyżej Szkole Humanitas w Sosnowcu. Autorka licznych artkułów naukowych i uczestniczka wielu konferencji. Prywatnie mama trójki córek, miłośniczka gier planszowych i literatury hiszpańskiej. Video marketing w social mediach – Video jest obecnie najskuteczniejszą formą komunikacji w internecie, a social media bez formatu video nie osiągnęły by tak dużego sukcesu. Video łącząc słowo, obraz i dźwięk w spójny i prosty w odbiorze przekaz stanowi 80 % całej komunikacji w mediach społecznościowych. Komunikat podany łatwo, szybko, sprawnie i w przyjemnym opakowaniu skuteczniej angażuje uwagę odbiorcy potrzebną do zrozumienia przekazu. Ogromną zaletą tej formy dystrybucji treści są stosunkowo niskie koszty. W czasie zajęć poznamy narzędzia wykorzystywane w video marketingu, proces tworzenia treści ich publikowania i zarządzania przygotowanym contentem. Prześledzimy kanały udostępniania opracowanych filmów tworząc mapę wykorzystywanych social mediów. Opracujemy case study skutecznych materiałów video pomocnych w pozyskiwaniu leadów sprzedażowych, angażujących użytkowników oraz budujących pozytywny wizerunek firmy. Trening interpersonalny – Głównym celem zajęć będzie lepsze poznanie samego siebie, zorientowanie się na własne możliwości i autorefleksja w zakresie własnych zasobów, mocnych stron i obszarów, które warto rozwijać. W czasie warsztatu uczestnicy wchodzić będą w bezpośrednie interakcje, poznając lepiej swoje sposoby reagowania na innych ludzi i dowiadując się jak inni reagują na nich. Dzięki rozmaitym ćwiczeniom indywidualnym i grupowym pogłębią świadomość własnych zachowań, myśli i schematów, co pozwoli im nie tylko lepiej zrozumieć siebie, ale również skuteczniej komunikować się z innymi. Razem będziemy rozwijali umiejętności interpersonalne, takie jak: efektywne porozumiewanie się z innymi ludźmi, asertywność; zachowanie się w sytuacjach trudnych, konfliktowych; radzenie sobie ze stresem, zarządzanie własnymi emocjami; wzmocnienie samooceny. Dzięki formule zajęć „tu i teraz” na bieżąco analizujemy feedback, dzięki czemu uczestnicy szybko otrzymują informacje zwrotne na temat swoich zachowań i sposobu w jaki są odbierani przez innych.
- mgr Michał Mercik – historyk, socjolog reklamy i komunikacji społecznej. Pełnomocnik Prezydenta Sosnowca ds. Kultury, Rozwoju i Dialogu Społecznego. Od czternastu lat związany z Urzędem Miasta, od ośmiu lat koordynuje działania promocyjne w Sosnowcu. Pomysłodawca i współtwórca m.in. Tygodnia Dziecka (10 edycji), Manufaktury Świętego Mikołaja (5 edycji) oraz słynnych Sosnowieckich Paszportów, połączonych z akcją All Inclusive, których ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad pięć milionów złotych. Prywatnie tata trójki córek. Pasjonat gier planszowych i piłki nożnej. Content marketing – Marketing treści to proces tworzenia i dystrybucji atrakcyjnych i prawidłowo zoptymalizowanych tekstów, których zadaniem jest skupienie uwagi i nakłonienie do oczekiwanego działania odpowiednią grupę odbiorców. Obecnie jest to jedna z najczęściej wybieranych form promocji w internecie. W czasie zajęć poznamy narzędzia wykorzystywane w content marketingu ułatwiające osiągnięcie zamierzonego celu m.in. skorzystania z usługi, zapisania się do neweslettera czy zakupu produktu. Przeanalizujemy wybrane przykłady i przeprowadzimy case study efektywnych projektów. Będziemy opracowywać kierunki działań umożliwiające zdobywania zaufania odbiorców, przyciągania ich uwagi a także budowania wizerunku eksperta w danej dziedzinie.
Organizacja
Czas trwania:
Semestry: 2
Liczba godzin: 176
Organizacja zajęć:
Zajęcia będą się odbywać w zależności od wybranej formy zajęć, albo stacjonarnie w nowoczesnych wnętrzach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z wykorzystaniem urządzeń audiowizualnych, albo w formie online na platformie MS Teams.
Grupa 1 – Sobota lub niedziela co dwa tygodnie w formie stacjonarnej.
Grupa 2 - Sobota lub niedziela co dwa tygodnie w formie online.
Dofinansowanie:
Istnieje możliwość dofinansowania studiów podyplomowych ze środków Unii Europejskiej z Bazy Usług Rozwojowych.
Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Działanie. 6.6. Kształcenie osób dorosłych - EFS+ (Możliwe jest również finansowanie w ramach programów dla innych województw) w ramach Bazy Usług Rozwojowych.
Kryteria ukończenia studiów:
Praca dyplomowa o charakterze projektowym
Dokument ukończenia studiów:
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Kryteria kwalifikacji
Kandydaci
Studia adresowane są do absolwentów studiów I stopnia, II stopnia i studiów wyższych.
Termin i miejsce składania dokumentów
Termin rekrutacji: od 3 czerwca do 30 września 2024 roku
Złóż dokumenty w sekretariacie
Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie studiów podyplomowych w terminie 7 dni od otrzymania decyzji o zakwalifikowaniu się na studia lub za pośrednictwem poczty (po wcześniejszym poinformowaniu telefonicznym 32-359-14-37 lub mailowym natalia.niedzwiedz@us.edu.pl).
Wymagane dokumenty
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe składają następujące dokumenty:
- ankieta osobowa (podanie o przyjęcie na studia) – podpisywana elektronicznie w systemie IRK
- klauzula RODO dla kandydatów studiów podyplomowych – podpisywana elektronicznie w systemie IRK
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał dyplomu należy przedstawić do wglądu w sekretariacie przed rozpoczęciem zajęć)
- w przypadku gdy kandydat legitymuje się dyplomem ukończenia studiów wyższych uzyskanym za granicą:
- poświadczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych w formie legalizacji lub apostille;
- tłumaczenie przysięgłe dyplomu na język polski;
- zaświadczenie o uznaniu dyplomu ukończenia studiów wyższych wydanego za granicą lub oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia takiego zaświadczenia w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania (w przypadku gdy dyplom ukończenia studiów wyższych podlega obowiązkowi nostryfikacji - zaświadczenie o nostryfikacji dyplomu albo oświadczenie kandydata o obowiązku dostarczenia zaświadczenia o nostryfikacji dyplomu w ciągu 30 dni od dnia jego uzyskania).
Po zakwalifikowaniu na studia wszystkie dokumenty muszą zostać wgrane do systemu IRK
Warunki przyjęcia
O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń.
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: październik 2024
Opłaty
Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia podyplomowe) jest wniesienie opłaty za studia. Wpłaty należy dokonywać na indywidualne konto uczestnika, w ustalonych terminach.
3900 zł – opłata jednorazowa za semestr
7800 zł – koszt studiów płatność jednorazowa
Opłata wnoszona w całości za każdy semestr lub pełna opłata za studia podyplomowe jest niższa o 5 % od opłaty wnoszonej w ratach.
8210 zł - koszt studiów płatność w ratach
4105 zł – płatność za semestr w ratach:
za I semestr:
I rata: 1354 zł do 7 dni od daty rozpoczęcia studiów
II rata: 1354 zł płatna do 15 listopada 2024 r.
III rata: 1397 zł płatna do 15 grudnia 2024 r.
za II semestr:
I rata: 1354 zł płatna do 5 marca 2025 r.
II rata: 1354 zł płatna do 15 kwietnia 2025 r.
III rata: 1397 zł płatna do 15 maja 2025 r.
Kontakt
Kierownik studiów
Executive MBA dr Katarzyna Juszczyk, prof. UŚ
katarzyna.juszczyk@us.edu.pl
tel. 502 641 371
Sekretariat
lic. Natalia Niedźwiedź
e-mai: natalia.niedzwiedz@us.edu.pl
tel. 537 864 895
Wydział Nauk Społecznych
ul. Bankowa 11, pokój 7
40-007 Katowice